Idétorka?

Herre Je, jag har ju inte bloggat på fyra dagar! Har jag verkligen inget att skriva?
Är hemkommen efter en heldag i Bjärnum med dans, kör, musikteori och lite sånt. Nu funderar jag på att eventuellt slänga in mej själv i duschen, för så värst fräsch blir man inte efter en dag där... =/
Imorgon är det uppstigning för frukost och eventuellt en omgång tvätt, för att sedan gå till sängs igen och sova till lunchen klockan 1200 =))

Jag har fått en mobbare... Det är Mosse som hela tiden jävlas med mej =) Han har kanske en vecka åt alla, vecka 37 är det Mobba-al-veckan.. Han höll på att vrida av mitt ben vid knät idag =,( Vad är det med mej och mina knän? De råkar alltid ut för nåt, det är alltid minst ett blåmärke på dem.
Det är för övrigt en massa blåmärken över hela mej, av diverse anledningar.

Jo, jag skriver upp mina drömmar med. En grej som vår dramalärare/mentor tyckte vi skulle göra. Jäävlar vilka långa detaljrika drömmar jag drömmer, de går på flera sidor! Drömmarna jag drömde inatt har jag inte hunnit skriva färdigt än, vilket är synd, för då tappar man och blandar ihop en del grejer...

Vädret öser ner ute, vilket jag förutspådde tack vare ljuset och blåsten innan idag. Man lär medan man lever!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0