Håldag

Usch, tisdagar är min värsta dag... Det börjar med frukost, en stadig sådan, klockan 0700 och sen friskvård på det 0800... Oh My Lloyd!! Det är inte det minsta nyttigt... Sen är det då dusch och sen? Nästa lektion är sömnad och den börjar 1615. Där emellan är det lunch. Alltså har har ett hål på sju timmar och en kvart.

Nu är jag nyduschad och väntar på att håret ska torka till så att jag kan gå och lägga mej igen. Jag var lite trött i morse och snoozade en kvart. Sex timmars sömn är nog lite lite för mej, men jag var ju bara tvungen att kolla färdigt på Dödsdansen. Visserligen tror jag att jag missade sista minutrarna för jag minns inte hur det slutade, var väl i ett sånt mellanläge mellan vaken och sovande. 2340 slutade den iaf och så stängde jag av och gick och la mej.

Undrar om de har garn på ICA... Skulle nog behöva starta mina stickningsprojekt på sömnaden. Även sy fast resoren på teknikskorna.

Nähe, nu skiter jag i om håret är blött fortfarande, jag är trött. Får väl göra en fläta så det blir fint lockigt sen.

God natt!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0