Duschsällskap

Ja, nu är väl det inte så romantiskt som det låter, för de flesta iaf, men jag hittade en spindel på väggen bredvid mej medan jag stod i duschen. Djurvännen i mej hoppade fram och jag försäkrade mej hela tiden om att han satt kvar på väggen och inte hoppade i avloppet och drunknade. =)
Efter avslutad uppfräschning var det badrocken på och spindel på handen och ut i friska luften. Nu slipper min lättskrämda granne göra på sej nästa gång hon ska duscha, jag sätter mitt liv på att hon är rädd för spindlar! =) Hehe hon skriker rätt ut om jag skulle råka stå i hallen när hon kommer utifrån eller ut från rummet. Jag fick inget svar på när hon skulle vänja sej att vi är två som bor här.

Idag har jag krabbat med datorn, jag behöver verkligen Against All Odds på datorn om jag ska kunna lära mej den till  mikrofontekniken på fredag. Och när jag då inte kan lyssna på den på tuben så ringde jag pappa och bad honom ladda ner den och sen maila över filen till mej. Det gick inte alls bra, men så laddade jag ner och installerade Real Player och ... Jihoo! Synd att farsgubben är så dålig på att skicka bra versioner... Jag får maila länken till honom på den karaokeversion jag vill ha, så ska det nog gå bra.

Nähe nä, uppstigning imon, som alla andra vardagar, eller ja, helger också, men inte så tidigt. Så det blir till att sminka av sej och borsta tänderna och lite sånt praktiskt, nödvändigt. Friskvård börjar morgondagens skoldag med, och vi ska vara inomhus! <) Ah, så skönt. De sista veckornas måndag-tisdagmorgnar har inte varit de behagligaste.

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

fortfarande inte fått ordning på datorn?

2008-09-22 @ 12:12:02
Postat av: al

Nope, ingen ordning alls... =,(

Igår provade jag med att ladda ner Adobe Reader 9, isället för 8an jag hade innan, men det gick inte installera Flash Player då heller...



al

2008-09-22 @ 15:53:28
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

men boris då? vad sa han?

2008-09-23 @ 07:11:03

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0