Nattblogg igen

Nu är jag precis hemkommen från Halmstad av alla ställen. Hela kvällen började med en förfest hos en klassis som planerat skulle fortsätta på Marina(n). Men så fick hon plötsligt sms från snubben på gymmet och vi hamnade då, som sagt, i Halmstad. Jag hade jävligt kul, speciellt när vi kom in på 28! Att det bara fanns folk över 28 där var kanske ingen höjdare, inte när de stötte på en och dansade juckdanser med en... =/
Ny erfarenhet har jag skaffat mej genom att väcka uppmärksamhet genom att spela gay. =) Med hår och tummar kan man få allt att se äkta ut! <))
Undrar hur stämningen blir nästa gång man menar gymma. Dock kände jag mej mest som ett bihang, men jag gissar att en viss klasskompis till mej kommer få många sms ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, undrar vem klasskompisen är ;)

2008-10-19 @ 21:35:11
Postat av: al

Hm, undrar vem du är.. =)



al

2008-10-19 @ 21:45:36
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0