Mama, I'm home!

Nu sitter jag hemma, äntligen. Jag ska fira lov! Nu får jag sova, sova, sova, förhoppningsvis...
Shit, lite bakis var man allt idag, vaknade som vanligt mellan nio och tio, idag 0907, och var pigg som fan. Under Melodikrysset började verkligheten komma ifatt och jag ville inte lämna sängen. Emma kom och knackade på och ville prata om den del av gårdagen som jag missade. =/ Jag var med under förfesten iaf, men fick i mej nåt jävla rävgift Emma mixade ihop och drabbades av en snedfylla utan dess like. Det spelade nog in lite att jag inte hade ätit sen lunchen och all den brist på sömn jag hade ... Så jag blev sketfull och gick ner till mej och däckade. Men övriga kvällen var visst inte så klockren.
På eftermiddan ringde pappa och frågade hur jag skulle komma hem, jag hade ju sagt att jag ville hem denna helgen. Jag berättade att den enda bussen gått för flera timmar sen, som dessutom bara gick till Ljungby, så jag kunde inte komma nånstans idag, och jag tror att jag var helt ensam på hela internatet... Då sa han att jag kunde göra mej iordning och packa så kommer han och hämtar mej! =)) Men jag kom bara halvvägs i mitt packande, sen var jag tvungen att "vila" lite. =) Helt plötsligt stod far och syster i dörren.
Det läskigaste var att jag tydligen drömt att de redan kommit en gång och snart skulle komma tillbaka, så jag var tvungen att fråga "- Har ni redan varit här en gång?" Pappa påstod att de inte hade det. Så mystiskt kan det vara.

Har käkat på Gyllene Svanen för första gången på väldigt länge, fast man kanske inte ska tycka det så var det faktiskt gott.

Mmm, det luktar popcorn, dags att tigga!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0