It's my birthday

Ja, enligt körkortet har jag varit 21 i tre timmar och en kvart. Enligt mamma är jag det inte förrän tjugo i fem i eftermiddag. Flera grattis har jag fått, och en klasskompis försökte tom få folk att sjunga Ja må hon leva, men jag han stoppa henne i tid! =)

Maskerad ja, vad var jag utklädd till? Älva med dyslexi, en elva helt enkelt, två ettor på magen hade jag =) Fantasi!

Nähä, snart kommer päronen, bara ~nio timmar kvar, dags att sova.

Glömde paraplyet nere i A-town, så jävla typiskt...

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

menade inte dissa B helt men nästan ;)



det blir nog bättre om dom kan ta med den

ifall det blir en garanti sak.



ha d

2008-10-05 @ 12:57:32
Postat av: Tanja

Grattis!!! ^^ :D

2008-10-06 @ 23:17:37
URL: http://tanathradiel.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0