Dance to the music!

Ah, tjena, nu är man så där lagom mör i kroppen. Har dansat och dansat och dansat denna onsdag, så det borde överstigit det som är fysiskt möjligt.. Med start med jazz 0915 fram till lunch, uppehåll med bland annat friskvård till 1530, sen bar det av till danssalen igen, ända till 1930. Nu har jag fått ett större hum om hela vår krogshow, vilket är en positiv utveckling! =) Fy fan vad många duktiga dansare det finns i klassen! Det är verkligen så man undrar hur jag hamnade i den "bra" jazzgruppen... =/

Imon blir det mera dans, dags att gå på finslipandet, dessutom provning av kläder osv. När ska jag hinna stryka förra veckans stryktvätt? Mitt liv är helt utan rutiner, och det gör det till ett kaos!
Ikväll tog jag mej faktiskt tid till lite terapi, jag gjorde fransk manikyr på en klasskompis. Hon kanske kände att jag gjorde henne en tjänst, men jag undrar om jag inte gjorde mej själv en i samma veva. Nagellacksmålande och Aladdin fick mej att tänka på annat än dans, sång och krogshow!

Nähe, om man skulle gå och lägga sej så jag inte försover mej till denna veckas tvättid igen. Missade en hel timme värdefull tid, men jag hann faktiskt med alla mina maskiner. Klockan börjar bli mycket, men det här inlägget hade varit klart för länge sen om det inte var så att "Websidan kan inte visas" kom upp framför mej efter att jag tryckt på publiceringsknappen. Bara att börja om, inte direkt, för det orkade jag inte. From nu ska texten kopieras när den är klar, om den skulle råka försvinna.

Natten!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0