Bloggdesigner

Igår och idag har jag suttit och fnulat med två klasskamraters bloggar. Klart att jag hjälper dem, bara jag själv kan, kände jag spontant =)
Det har gått ganska bra, de talar om sina önskningar och jag loggar in och gör det så gott jag kan. Glömde fråga om det var okej att jag länkade till dem, men om de träffade läser detta kanske de kan svara här =)

Igår blev jag arg igen, någon har pajat dörren till allrummet... Självstängaren (eller vad den har för namn) var först avbruten och nu borttagen. Har sett att den stått på glänt ibland när nån inte stängt den ordentligt, med vanan att den gör det av sej själv.
Men, jaja, gårdagens i-landsproblem kanske... =/

Idag på friskvården spelade vi innebandy, så jääävla roligt! Så idag har jag inte varit arg alls!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0