Aldrig mer pyjamasparty!

Nu har jag gjort det igen! Stängt av mobilen i sömnen, dessutom skrivit in "gj" på alarmtexten (!!), och totalt missat tvättiden och frukosten. Eller, framför allt frukosten. Slängde in veckans lass med tvätt nyss, så det hinner ju bli klart innan lunch iaf... Dessutom höll jag på att inte komma ut ur mitt rum! "Nu är det visst nån som hatar mej", tänkte jag och puttade för mitt liv. Det lät som långa naglar på svarta tavlan, en sten hade kilats fast mellan dörren och golvet.
Allt detta för att jag ville ha en uppföljare på det första pyjamaspartyt vi hade!

Det var inte så mycket party förresten, mer en myskväll. Vi spelade lite kort, diskuterade vem som hade det mest illaluktande avloppet, 1-2 utsåg sej själva som vinnare =)). Sen kollade vi på Sunes Jul, det har jag inte sett sen SVT körde repris på det en gång för en jävla massa år sen. Jag vet att jag inte kommer ihåg när det gick som julkalender -91, minns först Klasses Julkalender året efter. Men inget slår Greveholm! =))

Nähe, om man skulle ta den där uppföljaren nu, innan jag äter av min frukost och när man ändå sitter vid datorn. Marsha hade ju problem med sin armhåla så det blev operation Operation i tisdags kväll. Problemet innebar att ... Ja, det kanske jag inte få säga.. Eller?

               

Kommentarer
Postat av: Marsha

Tack för att du lägger upp så charmiga bilder på mig och min armhåla.

"Marsha hade problem med sin armhåla"?! Det hade jag speciellt efteråt, då jag upptäckte att jag hade ett stort köttsår i armhålan. Tack så mycket för hjläpen liksom ;)

2008-10-23 @ 22:15:43
URL: http://marshas.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0