Vinterrevyn i antågande

Imon åker inte klassen till Bjärnum. Vi ska inte ha dans, ingen drama. Vi ska stanna här, sitta i ett klassrum mellan 9 och 16. Vi ska hålla på med en kollationering om vinterrevyn! Wohoo, så spännande. Det är bara lärare som sätter ihop detta och vi ska helt enkelt ta det vi får. Ska bli kul!
Fast ärligt talat tror jag att jag kommer bli missnöjd med de uppdrag jag kommer få, jag fick ju så bra grejer i krogshowen. Så att Jante liksom jämnar ut det med sin lilla lag...

Men det får vi se imon. Nästan en timmes sovmorgon också, göttans!

Kommentarer
Postat av: sparkling

hoppas du får nått du kmr gilla!



svar; jag tror att det är så, men vet inte. men de fanns ett specialteam i gbg men de projektet lades ner av ekonomiska skäl om ja förstått rätt. tänk själv ett gäng manliga politiker/sjukhusstyrelse som ska ta beslut om hur mkt man ska satsa på en luddig kvinnosjukdom liksom.

2008-11-12 @ 12:30:27
URL: http://miss-sparkling.blogspot.com

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0