Vi vet nu

Klassen vet hur vinterrevyns upplägg ser ut, vi vet vad var och en ska göra. Från 9-14 satt vi och lyssnade på låtarna, fick ut sketchmanus och vem som skulle göra vad avslöjades. Vid lunch måste jag säga att jag besviken. Det hade jag visserligen sagt innan att jag trodde jag skulle bli, för jag fick så bra i krogshowen - fyrstämmigt Beach Boys-medley, för det skulle bli jämvikt. Sen, efter lunch, spelades denna:
  (Vrid upp volymen och njut!)
Åååh, nu har jag vätskebrist, allt mitt vatten rann ut genom ögonen! <,)) Ah, aldrig hört denna innan, jag lipade som fan! Lyckans den som får sjunga denna! Två stycken var det visst, fick jag reda på efter låten spelats färdigt. En av dem var ... ME! =)) Då grät jag lite till =)
Shit, jag har verkligen blivit känslig, först luciaträningen, nu detta. Eller, ja, jag kanske var känslig innan, men aldrig tänkt på det så noga innan... 

Totalt ska jag medverka i
Moulin Rouge-medley - dans
Your Song - helklassnummer
Som Det Kan Bli Med Allergi - sketch
Anastacia-medley - kör
Home - dans
Walking In Memphis - kör
Disco-medley - dans
  + September - solo
Boardmeeting/Smack That - dans
An Angel - duett

Sen är det nåt mer helklassnummer. Ååh, vad kul det ska bli! Däremot fattar jag inte hur dansläraren kunde sätta mej i så många danser... Haha, jag är verkligen inte bra på det. <))

Ikväll ska jag på kalasfest, dagens två födelsedagsbarn i klassen bjuder på tårta! =)) Mmm...

Kommentarer
Postat av: sparkling

jättefin låt :) min dag har varit okej, snart helg wihoo!

2008-11-12 @ 19:05:54
URL: http://miss-sparkling.blogspot.com
Postat av: detkallasv

ska försöka att verkligen vara ledig från allt plugg framför allt! sen ska jag på bio, teater och på ett vestibulit möte. sj?

2008-11-12 @ 21:00:49
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0