Trött

Ska förklara varför.
Jag började kolla på Den Enskilde Medborgaren igår, men somnade ifrån. Vaknade senare av att jag var tvungen att gå på toa. Jag stängde av TV och DVD, utförde mitt nödvändiga måste och gick och la mej igen. Kunde jag somna om eller? Inte på ett tag... Kollade på klockan 0300, sen vågade jag inte göra det fler gånger. Jag skulle upp 0600...
Så nu ligger jag här, efter max tre plus nån timmes sömn, tvätten har jag slängt i maskinen, och väntar på att klockan ska bli sju och jag kan gå ner och äta frukost. *Snark*, fy fan vilken tur att jag kan gå och lägga mej sen igen!
ZzZzZz ...

Kommentarer
Postat av: detkallasv

å den filmen e så bra, men ja hatar när man inte kan somna!



mamma mia på bio och solsting och sne'språg på teater.



det med en förening för såna med vestibulit.



bröllop är alltid kul!

2008-11-13 @ 14:33:35
URL: http://detkallasvestibulit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, vi skulle kunna ta och äta när du kommer hem. Kanske kan höras med ngt sms imorgon dag så vi kan bestämma lite var vi ska ses och så.



puss

2008-11-13 @ 22:14:37

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0