Sovmorgon ...eller?

Inte! Men det hade min kropp ställt in sej på. Jag har satt mej upp i sängen och stängt av mobilen och lagt mej igen, helt i sömnen. Jag vaknade av mej själv 0758 och friskvårdslektionen börjar 0800. Fuuucken!! Kasta på mej kläder, smeta på foundation och mascara på måfå och i med linser. Skor i näven och spring! Visst kom jag lite för sent, men jag hann ändå svara ja på mitt namn på uppropet! Ingen frånvaro där inte! Heller ingen frukost... Fyspass på fastande mage var ingen höjdare, dessutom glappade min vänsteraxel ur led när jag sparrade mot en klasskompis. Så jag var förlamad i armen resten av passet. Nu känns det som jag fått en hård smäll i axeln, mörbultad.

Så kan det gå, och from nu får mobilen ligga på golvet. Känner att den kommer flyttas längre och längre bort i rummet allt eftersom. Snart får jag väl be pappa ringa innan han sticker till jobbet varje morgon så jag verkligen vaknar och svarar. <))
På tal om pappa ja. Jag ringde till honom igår för att gratta på fars dag, men innan det berättade han att det inte stod bra till med honom. För fjärde gången fick han åka akut in till, minns inte om han sa lasarettet eller vårdcentralen, för njursten. Nästa vecka ska han röntgas. Men sen blev han nog på lite bättre humör, när jag var hos honom förra helgen gömde jag undan ett paket till honom, så han fick gå på skattjakt =)). Sån fantasi jag har.

Nähe, om man ska våga slumra lite innan nästa lektion, eller om man sover igenom alarmet igen. Får se.

Kommentarer
Postat av: maja

Nej, det är bara så att vi inte ska jobba denna veckan, så vi tänkte passa på. Skönt att kunna hämta lite mer kläder och äta koh thai! Och träffa alla såklart...som dig! :)



Men färjan var inställd idag, så vi hoppas den går imån vid 7.

2008-11-10 @ 18:43:13
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

min pappa hade njursten för ett par år sedan

ska visst göra riktigt ont.

dom sprängde bort det med laser KaaBoom!



har du inget för dej så behöver "vår" blogg fler besökare.

min fru ska starta en presentbutik så kolla

in kanske får du julklapps ideér

www.bjornhultarn.blogg.se

2008-11-11 @ 08:15:12

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0