Sömnaktiv

Jag är smartare i sovande tillstånd än vad jag är i vaket! Jag har slutat reagera på rätt sätt, dvs vakna, av mitt mobilalarm, trots att jag lägger mobilen en bra bit ifrån mej på skrivbordet, har en massa bråte; som en hög med fjärrkontroller och vattenflaska ivägen. Tanken var med det att jag skulle stöta i och riva ner om jag stäckte mej efter mobilen i sömnen, och sen vakna av det isf, men icke. Jag vaknade 0648 av mej själv och då låg mobilen i sängen bredvid mej, jag fattade ingenting, hade inget som helst minne av att den ringt för 48 minuter sen.
Aja, det blev ingen panik som förra måndan, då jag vaknade 0758, av mej själv.

Om två timmar ska jag ner till gymmet. Där har jag inte varit på flera veckor. Har hört att det inte är så bra att träna om man är förkyld, men jag vet inte. Tog det säkra före det jobbiga <))

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0