Möda för föda

Usch, jag tror aldrig jag lagt ner så mycket arbete på att koka två ägg tidigare i mitt liv... Men så var de goda efteråt också! <)
Jag är vrålrädd att brandlarmet ska gå när jag använder min kokplatta så jag har stått med öppet fönster och viftat med en handduk framför kastrullen för att inte ångan skulle komma in i rummet! Jobbigt var det... Dessutom blev jag nojjig när det började lukta bränt, det var visst damm kvar på plattan trots att jag torkade av den innan. Men i verkligheten är det nog så att ett brandlarm inte känner dofter och löser ut sej för det... =)

Shit, jag är sen till en klasskompis födelsedagsfest nere på Atrium! Here I come!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0