Liten flicka igen

Nu ska jag göra nåt som jag inte gjort på hela mitt (~)vuxna liv. Helt frivilligt och på eget bevåg ska jag gå och lägga mej klockan nio! =O
Är precis inkommen från toaletten och är redo för bädden. Mitt under tandborstningen hörde jag hur nån bankade på en dörr i hallen, jag tog för givet att det var till min granne, men till min förvåning hör jag ett "-al?". Då gläntar jag på toadörren och det var ju jag som fått besök! =)) Hehe, jag som nästan aldrig får spontanbesök. Eller nästan aldrig, jag har väl fått det en gång innan och det var förra lördan <)) Då var det Emma, nu var det Marsha med sällskap =)

Nu ska jag bli al - sex år och gå och lägga mej!

God natt!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0