Jävla säng

Nej, det gick ju inte vara duktig och lägga sej i tid, efter tandborstning blir jag alltid skitpigg så det skulle ju inte gå jättebra att sova då, det visste jag. Därför läste jag en halvtimme, för det kan trötta ut mej, givetvis inte igårkväll. När jag släckt lampan blev allt fel, kudden var för varm, för hög, för låg, det var för varmt med täcke, för kallt utan, det var massa hår i vägen, pyjamasen var korvig, det kliade överallt och hela tiden. Ååh... Jag låg och snurrade till minst 0020, då tittade jag på klockan sist. Jag skyller på sängen.

Nu vet jag inte vad jag vill göra, jag är sjukt trött, känns som jag har feber. Skulle vilka koka mej lite nudlar, men orkar inte gå upp till allrummet. Jag har visserligen kokplatta på rummet, men jag vågar inte använda den, för brandlarmets skull, vet inte hur känslig den är. "-Öppna fönstret" säger nån, men det kan jag väl inte, då blåser ju ångan in ännu mer i rummet! Jag vågar inte chansa, för jag vet inte hur man stänger av en brandvarnare =)
Jag får väl gå upp och leka social...

Kommentarer
Postat av: caroline

Kikar in:)

2008-11-04 @ 11:33:25
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

jag blir trött bara på att läsa hur du håller på

Lol!

tror du gör rätt i att inte pilla på brandvarnaren

men å andra sidan har du en kokplatta på ditt rum och den fanns där vid inflytt så måste ju man få

använda dej lr hur?

och där hängde rektorn mej..;)

2008-11-04 @ 14:11:17
Postat av: al

Ja, jag rör inte den nu, men jag menar om den skulle börja tjuta i onödan så vet jag inte hur jag stänger av den.. =/



Kokplattan fick jag av min mamma, men det finns en lapp uppe i köket där det står att fläkten måste vara igång, annars startar brandlarmet. Och jag har ingen fläkt på rummet.... =/



Vilken brutal rektor vi har! =O



al

2008-11-04 @ 14:30:07
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: caroline

Så lite så :) hemskt om man inte skulle få av brandvanaren :/

2008-11-04 @ 15:46:55
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: glenndinvännvänn

helt ärligt så vet jag inte om man kan stänga av den

eller man måste till centralen o fixa det där och isåfall ett jobb för boris eller mej

men ska kolla upp det

bra va?

2008-11-04 @ 20:55:46

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0