Frivisning

Nu när jag zappade mellan mina sex kanaler så gick jag som alltid förbi alla andra kanaler som är normalt svarta. Utom idag. Av en tillfällighet hamnade jag på TV4 film och blev stående och då helt plötsligt dyker Bröderna Lejonhjärta upp på rutan. - Wohoo! tänkte jag och ville kolla vidare. Plupp, sa det och en blå ruta hamnar mitt i Törnrosdalen. Jag vet inte, om detta är nån slags demovisning bara för att det är Alla Helgona eller om man kan kolla på dessa kanaler, med denna blåa rand.

Bröderna Lejonhjärta står forfarande på, den har jag ju sett så många gånger att jag vet vad som döljer sej bakom uppmaningen! =))

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0