No visitors

Idag har jag äntligen fått sova! Sov mellan 0200 och 1130, så nu börjar jag känna mej levande igen =) Skar upp en massa frukt och grönt och gjorde mej ett riktigt smörgåsbord till "frukost".
Min enda tanke när jag såg ner på det färdiga resultatet var: "-Hur ska jag orka detta?"

Har kollat på min besökarstatistik och dagens datum står inte med.. Varför? Jo, inga besökare.. Jag som hade så många ett tag... =,( Många för mej iaf och nu ser man en tydlig kurva nedåt... Vad gör jag för fel? Är det rubrikerna eller innehållet som inte lockar? =/
Aja, jag får väl behålla mina små hjärnspöken för mej själv då =)

Slappdag idag. Tror jag... Har inte kollat i almanackan, men har för mej att det var en tom söndag.

Min pappa vill köpa mina Beck-boxar. Vad kan man kräva för dem?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det tycks som om jag inte längre har tid att läsa så många andras bloggar än min egen på sista tiden. Det är min ursäkt för att inte varit inne på din på ett tag, men jag har läst igen alla inlägg...bara så du vet :D

2008-05-04 @ 17:22:52
URL: http://kajsapalmer.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag vill läsa om dina hjärnspöken! =D

Ja jo, negro it is and i löööv it ;P
NJä för min del är inte regn någon höjdare, jag är lite temperaturkonstig jag så jag tycker det är kallt även utomlands då de blåser haha! Men annars var det sol, bad en gång bara för de va svinkallt i vattnet enligt mig. Mat mat mat, kändes inte som vi gjorde annat än äta haha och raki på de, eller för päronen och bror i alla fall, jag tog en och den va på väg upp lika snabbt nästa, äckligt sånt där =)

Haha, du får skriva dryga svar då i stället ;D

S

2008-05-04 @ 19:43:55
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se
Postat av: Carro

haha eller hur :p

jo, de flesta barn älskar att titta på tv ju hehe..

2008-05-04 @ 20:17:15
URL: http://carr0s.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0