Kvalitetstid

Innan idag hade jag inte en aning om vad trötthet var! Jääävlar vad sömnig jag var i morse! Och på jobbet. Och efteråt. Då var det en dansrepetition och man fick sitta och vänta på att det skulle bli min grupps tur. På golvet, mot väggen med en massa högljutt folk sitter jag och nickar, sådär tröttnickar. Jag måste sett skojig ut, varje gång jag "vaknade" var det nån som glodde på mej...

Idag var det sommar på allvar, helvete vad hett det var i stan! Jag gick hem med min cykel. Man måste ju få så mycket kvalitetstid med solen som möjligt! =))

Kommentarer
Postat av: Carro

hihi aa precis :)

Va kul att du tycker det, men jag vet iaf att det bara är mage jag fått och det är jätte skönt :)

2008-05-27 @ 20:33:05
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Carro

det har jag också hört :)

Jag tycker det är jätte mysigt med magen fortfarande, alla har sagt att det är så jobbigt hit & dit men jag känner inte av det alls. Och att tiden ska gå så långsamt m.m, vist går det inte supersnabbt men när jag tänker tillbaka känns det inte alls länge sen jag fick veta :p Men syskonväntar jag nog med i några år iaf :p hehe

2008-05-27 @ 20:40:23
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Emma

varse (:

haha okeejs, jag gillar inte snickers över huvetaget :P



hihi tackar :D

2008-05-27 @ 21:15:06
URL: http://mittnamnheteremma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Uj uj, de e inte bara jag som har fullt upp ser jag! Hoppas du kommer in på skolan, var ju minst sagt en roligt dag kan jag tänka mig i alla fall =)



Å du, apropå bussar och de stannar sådär, så var det en gång en busschaufför som stannade mitt uppe i ingenstans, de va busskurer bra långt ifrån, men han stanna å plocka upp mig, haha. De finns så mkt lustigt folk! =)



Annars rullar allt på eller?



S

2008-05-28 @ 23:42:27
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0