Herre Gud, vad jag är vaken!

Me and my stinkin' feet sitter vid datorn. Bredvid spelas en film med inslag ur Terminatorfilmer. Ska kolla vad det går ut på...
Okej, det var Terminator, måste ha varit mycket längesen jag såg den! Tänkte att det var en dålig parodi... Stackars Arnie blev sprängd i bitar...

Har varit vaken sen 0440 och varit på jobbet största delen av dygnet, nästan.. 11,5 timmar iaf. Och det gick inte bra alls idag.. Har varit putt och irriterad över det sen jag lämnade byggnaden.

Det har ju varit celebriteter hos mej förresten! Igår och i ... tisdags tror jag visst det var.. =) Det började med, Bobbans älskling, Nic and the family-Nic/Hej hej Monica-Nic, eller Nic Schröder, hur man vill =)
Sen kom Anki&Pytte-Pytte igår, och hon var mycket trevligare och gladare än sist! Me Like <)





Nu vill jag kolla på nåt med GAS, men vet inte vad. Har sett allt så nyligen... =/ Jag får väl kolla

Så ska det låta och har jag inte somnat efter det så får jag kolla färdigt på Casanova som jag somnade ifrån i förgårkväll.. =)



Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0