ESC

Men vad fan... Vart är denna världen på väg? En massa kassa låtar spelas i TV, ska nån av dem vinna och bli årets låt? Näe, tacka vet jag alla gamla godingar... En sak man också kan undra är hur alla de tusentals och åter tusentals låtar lät som inte kom vidare så här långt...
Under kategorin En dingding värld kan man diskutera glasspriser... Jag minns när 88:an kostade 8:-.. Nu kostar den 12. En strut av nåt slag kostar 17. Förjävligt! Vatten med päronsmak kostar 12 kronor! Piggelin kostade 6 kronor innan! My Lloyd...

Jag är mätt... Har hamnat i en äta-period... Funderar på att gå och kräkas för att inte må illa längre... Men bullimi är nog inte min grej... Man kan ju skylla på att jag inte tål mango exempelvis.
 
Är fortfarande sjuk, jävla förkylning. Har kommit till fasen hosta. Och det ska jag sjunga med, tyckte nån? Lysande idé, verkligen... Har börjat knapra Nipaxon idag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Universitetet tänkte inte alls förmodligen, men men, nu är det som det är. Jag håller helt och hållet med om att låtarna igår var hemska! Israel var nog bäst..kanske. Hur som helst kommer charlotte vara överlägsen ;)

2008-05-21 @ 10:59:47
URL: http://kajsapalmer.blogg.se
Postat av: Kajsa

Det är sant. Det är så synd om de som verkligen gör detta seriöst! Som lägger ner så mycket tid och själ i det!

Jag kommer i allafall hålla tummarna för henne i finalen...för dit moste hon ju bara komma! :D

2008-05-21 @ 18:53:26
URL: http://kajsapalmer.blogg.se
Postat av: hanna

tonvis med tee och honung ;)

2008-05-21 @ 21:01:54
URL: http://ullveus.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag skulle inte klara av det, skulle gråta bara men för vissa kanske det är tvärt om.. man lixom känner att man gör nått för den personen..



haha aa eller hur :) hur mycket har du?

2008-05-21 @ 21:49:13
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Björn

Piggelin kostar faktiskt fortfarande 6 kronor... precis som för 10 år sen :)

2008-06-26 @ 13:43:27

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0