Coola bananer

Ska sticka till jobbet om en timme, tänkte jag. Ska packa lite också var planerna, inför helgen hos pappa och ner till auditionen.
Ska ägna hela min lediga fredag år att öva inför detta, pappa är inte hemma, han ska på nån motortävling i Ljungby...
Var på kören igår och pratade med Birgitta 1, hon kände kantorn och till henne hade hon sagt att hon var mycket nöjd med mej och mitt "framträdande" på begravningen i lördags. Det känns ju bra, att folk säger positiva saker om en! Birgitta 2 i kören pratar jag om min audition med. Hon sa en gång att jag lever hennes dröm. "-Fy fan vilken press och vilka förväntningar jag har på mej", tänker jag nu. Hon ska hålla tummarna benhårt hela lördagen sa hon =) Gulligt!

Min tid på lagret är nog över, så cykelrundor klockan 0520 blir det nog inte på ett tag. Men det är ju liv och rörelse runt sjön vid den tiden ändå.

Ska bara nämna en liten anekdot om gårdagens frukost. Frukttallriken såg ut på det här viset:

Ja, ni ser rätt, jordgubbar! Mmm, sommar!
(Nej, inget lakan i sängen heller...)

På tal om frukt så hittade jag en liten ensam banan längst inne i kylen. Ensam och övergiven i en påse bakom morötterna.
Han gick att äta, men bra brun var han utanpå! =)

Shit, jävar, nu glömde jag linsetuierna på spisen igen! Ingen katastrof denna gången, men det luktar lite bränt, så det var på håret....

Ikväll ska jag klappa katten! Sist jag gjorde det tog jag ut honom i solen och drog bort lite (!) lös vinterpäls. Alla skator glada över att ha hittat byggmaterial!

Nähe, nu är det inte lång tid kvar innan det är dags att åka, man kanske skulle bli lite klar med innan. Hör jag inte av mej imon så vet ni var jag håller hus på lördag. Efteråt bär det hem till ThoD på schlagerkväll inkluderat kinesiskt. Hoppas det finns en svensk att heja på! Det avgörs ju ikväll.

Håll gärna en tumme eller två för mej mellan 0830 och 1800! Eller ja, hela veckan efter också, det är då man får reda på om man kommit in... =)) Under tiden kan ni väl avnjuta en kväll i en svensk idyll.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men det är ju inte så dåligt :) Har du semesterersättning på det också då elr?



hihi ja snart snart :D

2008-05-22 @ 17:58:41
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: hanna

honung är ju skitbra för halsen, prova :)



Ja, vi var tvungen att lämna in en idéskiss innan 3:an :)

2008-05-23 @ 12:08:46
URL: http://ullveus.blogg.se/
Postat av: Carro

För att det är vanligast att de första barnet är sent och så har han varit sen med att lägga sig neråt enligt min bm :p

2008-05-23 @ 17:31:50
URL: http://carr0s.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0