Nära skolan nu!

Saker och ting börjar samla ihop sej när det gäller min utbildning. Jag har en referens, som dessutom tänker hjälpa mej när det gäller val av låt till audition, jag försöker förtvivlat lära mej dansa, jag har skaffat personbevis och passfoto... Ja, det enda som saknas är ett personligt brev och ett papper om mina erfarenheter inom sång, dans och teater. Det sistnämnda ska väl inte vara så svårt att sno ihop, det värsta är det personliga brevet.
Jag ska dikta ihop en sanning om hur jag är som person! Sånt är jag kass på. Sen stämmer sin egen bild på en själv oftast mycket dåligt med hur andra ser en! 
Jag ska maila, ringa och prata lite med mina nära vänner så får de ge mej några passande, helst positva, egenskaper =) Jag kommer även få hjälp av en kollega på jobbet!
Jag har till sista april på mej... Sen ska det väl bli audition... Dansen.. =/

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det e svårt =)

okej men vad bra. hoppas det går bra nu och framförallt att du blir nöjd över resultatet! håller tummarna för dej :)

2008-03-21 @ 20:47:32
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: soffan

haha jag håller med, måste man sitta fräsch och spänd en lördagskväll?
nej, nu slår vi ett slag och chillllarrrr! :D

2008-03-23 @ 09:57:23
URL: http://sofiahed.blogg.se
Postat av: Kajsa

Shit va roligt hörru!! Håller tummarna för dig! :)

2008-03-23 @ 15:15:01
URL: http://kajsapalmer.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0