Lååång promenad

Japp, det stämmer, var nog på mitt livs (frivilliga) längsta promenad idag. Den startade hemifrån 0955, sen tar det 25-30 minuter att bara komma ner till cykelvägen runt sjön och sedan skulle jag klara av halva omkretsen av den för att komma ner till Vattentorget och Bobban. Då var väl klockan ca 1040.
Tillsammans med Bobban promenerade jag ett varv runt vattensamlingen tills vi kom åter till Vattentorget. Där skildes våra vägar och jag fick gå resterande halvan av sjörundan plus den halvtimmeslånga vägen hem från sjön.
När jag kom till skolan här intill visade den på 1240.

I knappt tre timmar hade jag därmed varit i ständig rörelse och hela tiden växlade nederbörden mellan ös och dugg. Inget idyllväder precis..
Jag tog en dusch, åt middag och gick och la mej efteråt. Sov till 1820 och drömde märkliga drömmar med människor från Andra Avenyn. Så det kan bli.

Nu är jag ganska så nyssens hemkommen från körsjungeriet, lite trött också så jag hoppas på att somna tidigt då uppstigning sker 0440 imon. Inte alls skoj faktiskt...

Grattis lilla Jojje på din födelsedag!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja verkligen bäst e han =) hoppas han håller länge :) eller va man säger :p

aah hon ser bra ut MEN hon har för stora bröst. men hon ska ju förminska dom o de tycker jag e jätte bra :)

2008-03-12 @ 22:28:41
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

ja men precis =)

ja de va ju de. vet inte riktigt men ja följer ju hennes blogg o där stod de typ att hon ska göra de men väntelistan e lång eller nå sånt där.. så händer väl snart då =)

2008-03-12 @ 22:55:54
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Kajsa

Oj, det kallar jag promenad! Jag är glad jag kan ge mig ut en timme! Det verkar som om ditt dygn sakterliga börjar vridas helt åt fel håll? Am I right? ;)

2008-03-13 @ 08:24:44
URL: http://kajsapalmer.blogg.se
Postat av: Angelica

ja den kom krypandes där igår eftermiddag/kväll sen under hela natten o dagen idag. nu kanske den e borta, har iofs inte tagit tempen men man brukar ju känna när man har feber. men har vart i stan o flängt idag så e inte direkt pigg ;/

hur är det med dig idag då? :)

2008-03-13 @ 15:48:10
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

nää så jobbigt att va förkyld man måste snyta sej hela tiden ;/
mm, jag kan oxå sitta uppe hela nätter OM jag har nå å göra de brukar ofta blir så när jag sitter vid datorn. då går timmarna bara ju. men annars kan jag verkligen inte sitta uppe länge, då blir ja astrött :P
jaa det e ju faktiskt inte så stor skillnad på att flyga :) bara man inte e höjdrädd då :p
Ska åka till London imorgon :)

2008-03-14 @ 18:42:46
URL: http://snultan.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0