Väntan

Ja, vad gör jag här? Jag borde gå tillbaka ut i solen. Jag borde inte ha dåligt samvete, för jag har spenderat så många timmar i solen att min hud borde få lugna ner sej lite. Speciellt igår var jag mycket i solen, var på körresa i Halmstad då! =) Det var mycket varmt och trevligt!
                                                   
















   
                                                                                                                             
                                                                                              
                                  
                                        
                                          











Idag präglas min dag av väntan. Denna vecka får man reda på vilka som kommer in på skolan. Jag är redan inloggad på sidan och trycker på Uppdatera med jämna mellanrum så jag verkligen inte missar! =) Börjar bli väldigt nervös, och det behöver ju inte alls inte vara idag de skriver ut det. De har skrivit ut "titlarna" på spalterna
Elevnr Förnamn Efternamn Telefon Mobil
Men inget under...

Så, för att lugna ner mej så löser jag Melodikrysset samtidigt som jag bloggar. Jag missade ju det i lördags, nu har jag kört fast.. Hoppas jag blir hjälpt senare.

I'll keep you updated! (Eller hur man säger det på engelska..)
Nä, inget brev idag. Då kommer jag sluta uppdatera hemsidan för idag. Återupptar det imon. Usch, jag både vill och vill inte veta!

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe aa, nu är allt fixat så frhoppningsvis behöver jag inte ringa dit på ett tag :p



ja snart är det dags hihi..

2008-06-02 @ 18:02:04
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: K

2008-06-03 @ 07:03:06
Postat av: Kajsa

Det gick fint för min syster, men hon stod placerad på helt fel sida så jag hade svårt att se henne. :)

2008-06-03 @ 07:04:28
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0