Önskelistan

Ja, jag hade ju en stafettönskalista och tänkte att den skulle uppdateras


ÖNSKELISTA

- Bil (inklusive diverse försäkringar och bensin =) )
- Vägg-TV
- En laptop***
- Mamma Mia! biobiljetter***
Mamma Mia! -biljetter
Boxen "De fem första filmerna" av Galenskaparna & After Shave
- C Eriksson Solo -biljetter*
- Sponsrade danslektioner*
- Komma in på musikalskolan**

* Tillkomna 6/1 -08
** Tillkomna 1/4 -08
*** Tillkomna 11/7 -08
Jag kom ju faktiskt in på musikalskolan, inte just den jag sökte till först... =)
Jag hade velat gå på premiären ikväll, men har inga biljetter och ingen att gå med. Funderar på den 17e.

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att du kom in på musikalskolan! Jag ska själv söka in till liknande senare. Något som har med musik, teater, musikal eller film ska jag kämpa att komma in på :)

2008-07-13 @ 03:28:14
URL: http://gasexpert.blogspot.com

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0