It's rainin' again, oh no ...

Igår blev jag hembjuden till Bobban. Vi köpte thaimat och tog hem och kollade på Sommarkrysset och Rocksystrar. Umgicks lite helt enkelt i all gemytlighet och vänskaplighet.
När hon sedan skulle gå och lägga sej, pga jobb idag, så ööösregnade det ute. "-Jag tänker fan inte cykla hem i regnet!" menade jag på, och jag fick sova över.
Skitsamma, det är inte så väldans mycket folk ute en söndagmorgon, men jag fick låna smink. Precis när vi kommit utanför porten, vad händer? Jo, det börjar naturligtvis regna igen! My f*cking Lloyd..... Men, aja, vad skulle jag göra? Det var ju bara att börja trampa.
Sen vill jag bara komma med en liten förklaring till alla jag mötte: Pga allt regnande så hade ju varenda svensk och spansk skogssnigel tittat fram från sina hålor och slemmat upp på cykelbanan. Jag glodde ner i marken för att undvika att köra över nån helt enkelt. =) Ååh, fyy.... Tål inte ljudet från en snigel som blir övercyklad. Inte heller att se det vita kladdet komma ut. Brrr... Och så är jag inte så road av att döda något slags djur, så jag väjer för deras skull med, hur äckliga de än må vara! 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

jag får ha honom på jobbet om jag vill, annars får han vara med pappa :) det är bara 4 timmar som jag jobbar då iaf..

2008-07-06 @ 13:32:51
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: bosse

usch! jag var tvungen att cykla långsamt till jobbet bara för att jag skulle se upp för alla tjockaisar! råkade dock cykla över två när jag vejade för andra. stackarna...

2008-07-06 @ 19:37:42
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: Carro

hehe aa precis :)

2008-07-07 @ 23:32:06
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: viktigpetter

Usch för sniglar, fyfan vad vidriga dom är. Jag ryser. Tur att vi inte har så mycket såna här uppe i norr.

2008-07-18 @ 14:16:08
URL: http://viktigpetters.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0