Otroligt ointressant

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... Nyårsafton, ja den var trevlig, vi drack alkohol, kollade på Grevnnan och betjänten, sjöng lite Sing Star och pangade raketer... Ungefär det som säkert en hel hope svenskar också gjorde =) Sen skulle man ju stappla hem med klackarna i svinhalkan, och då partajet låg uppe på Blåsen så vart det ju nerförsbacke, skitfarligt. Turligt nog kom två festdeltagare, tillika värdens kusin och hennes pojkvän, ifatt mej, och då pojkvännen hade lågskor fick jag vara med och stödja på honom nästan hela vägen hem =)

Efter det har det inte hänt nåt i mitt liv... Kalle Blomkvist spelas för fullt på ettan så det kanske man skulle kolla på..
Kollade på reprisen av På Spåret, shit vad jag kunde! Jag kunde drinken Mojito (som jag lärde mej i lördags <)) ) och jag kunde en trepoängsfråga varav svaren var Kryptozoologi, Yeti och Big Foot. Sen kunde jag ju fler lite ströigt, men dessa svaren var tom min pappa impad över att jag kunde! Jaa, jag hade ju 126 i IQ! =)

Imon ska jag fika med en, numera, forna Carmenmedlem, sen ska vi till en dansstudio och anmäla oss till jazzdans, nybörjarkursen! =))
Efter det är det jobbardags, det var ett tag sen nu, får se hur mycket man minns av det...

Hej och tack och God Fortsättning

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nä, det är inte så farligt som det låter! haha* Vem ska du fika med?! Lova att hälsa!! :D Puss och Kram!

2008-01-02 @ 14:37:26
URL: http://kajsapalmer.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0