Försenad julklapp

Nu sitter jag hemkommen från kyrkan, smått irriterad. Jävla konfirmander som tycker gudstjänster är såååå tråkigt... Det finns väl ingen människa som tvingat dem under dödshot att konfirmera sej!? Eller? Jag ska vara ärlig och säga att gudstjänster inte är det roligaste i världen men jag har själv valt att sjunga i en kyrkokör just för att sjunga. Och då ingår det på ett sätt, vilket det verkligen också gör när man konfirmerar sej. 

Jaja, jag fick iaf skåla ut lite julsånger innan det blir för sent =) Betlehems stjärna, Dagen är kommen, Gloria osv. Jävligt långdragen predikan också, ögonen föll i kors flera gånger, tycker bättre om den andra prästen som också var där, men som inte pratade så mycket.

Innan idag var jag på snabbvisit inne på TicNet och där föll ögonen på C Eriksson Solo. Jag känner att jag inte kommer få några biljetter till dit om jag inte beställer själv, så jag ringer min pappa och frågar om han vill gå med mej. Medhåll fick jag så jag ska hämta biljetterna innan jag ska till optikern... Optikern ja... Hur fan ska jag ha råd med det? 1100 kostar ju det... Det har jag inte råd med! Måste ringa och fråga pappa om jag får låna av honom. Shit...

Den här bloggen skulle ju vara en glädjens blogg, men den slutar i minitragedi...


ÖNSKELISTA

- Mamma Mia! -biljetter
- Bil (inklusive diverse försäkringar och bensin =) )
- Boxen "De fem första filmerna" av Galenskaparna & After Shave
- Vägg-TV
- C Eriksson Solo -biljetter*
- Marie Fredrikssons balladskiva*
- Sponsrade danslektioner*

* Tillkomna 6/1 -08)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tillhör Väckelsångs kyrka! Dudå? :D Ja, Ulrika hade mycket att säga som vanligt! You know her! Klart vi hörs! Ha det fint!! Puss & Kram!

2008-01-06 @ 22:07:24
URL: http://kajsapalmer.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag frågade faktiskt inte om jobbet :/. Va oförskämt! JA! :D Då säger vi den 14:e! Helmys! Vi hörs! Puss

2008-01-07 @ 13:59:15
URL: http://kajsapalmer.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ja, jag får nog återkomma om tid, men jag tror det är bäst med förmiddagsfika! Ja, jag börjar bli en aning nervös, men det mesta kommer väl på onsdag! Ska in och sjunga en sista runda för pedagogen imorgon, så dåfår vi se hur det går! :D Pussar!

2008-01-07 @ 19:08:30
URL: http://kajsapalmer.blogg.se
Postat av: Aradil

Kul med biljetterna, men det är ju skit att allt ska vara så dyrt...
(har svarat ang. anm.blanketterna i min blogg)

2008-01-07 @ 19:24:42
URL: http://aradil.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0