Dator utan mus

Nu har jag suttit vid datorn i en och en halv timme. På den stunden har jag raderat lite skräpmejl, startat webbradion, skrivit ett blogginlägg och lyckats radera det. Nu försöker jag igen. Allt detta endast med hjälp av tangentbordet. Batterierna i musen är slut och jag har inga tillgängliga för tillfället... TAB-tangenten har gått varm =)

Igår kväll, med fungerande mus, satt jag (narcisistisk som jag är) och läste min egen blogg för att kolla efter stavfel och grammatikfel. Det kan bli ett par såna när man knapprar på i blindo när man riktigt kommit igång. Iaf så upptäcker jag under detta tillfälle att jag inte talat om vad jag fick av mammas Thomas i julklapp! Jag fick den inte tillsammans med övriga klappar utan senare, det är därför dem uppgiften fallit i glömska. Det var nämligen så att jag fick en PEPPARSPREJ! Med motiveringen att jag "är ute och går för mycket om nätterna". <)) Haha!
Jag har inte använt den ännu, men den ligger i väskan om jag skulle komma i den sitsen när jag behöver ta hemvägen fotledes.

Idag är för övrigt en sletdag, skulle haft en mat/utekväll idag, men fick en sjukanmälan via SMS just precis nu. =( Får messa Bobban och höra om hon är ledig.. =)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack! Ja, Lisa, Nathalie, en som heter Linnea och sen Pär. Evelina var också nere, men hon kom inte heller vidare. Idag ska de ha teoriprov!

2008-01-11 @ 09:24:54
URL: http://kajsapalmer.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0