3:e bloggen under denna vakna tid

Det blev en fruktansvärd lång rubrik... Men, som det står, så är detta det tredje inlägget jag gör. Det har inte hänt skitmycket sen sist... Jag har chattat med Memma på MSN, det var fruktansvärt trevligt! =)

Det har varit en massa folk här idag, i form av nära släktingar på fars sida. Det lustiga var att det inte serverades nån smörgåstårta. Jag som var helt bombsäker på att det var det pappa skulle hämta! Han hämtade en vetekrans... Jag som var så sugen... Grytan säljer enmansportioner, men de kostar 50 spänn har jag för mej. Dyrt som fåglarna.. =(

Precis nu har jag varit vaken i 18 timmar, och det efter att ha sovit i 4. Nu är jag pigg! Det blev ett oräkneligt antal gäspningar under fika och tårta på eftermiddagen, men när klockan blev midnatt kom livet tillbaka till mej. Far och syster har för längesen gått och lagt sej, det är bara lilla jag som har Antonio Banderas i bakgrunden. Det enda som inte känns bra är linserna, men de går ju snabbt att avlägsna. Det måste göras snart =)

Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva, men jag kan hälsa till de 3-4 personer som aktivt följer min blogg. Jag vet säkert vilka två av er är (möljigtvis tre), men vem är de/den mystiska??? =O

Kommentarer
Postat av: al

Malm: Gytt, det lät trevligt! Stor sådan eller? Ska ni ha den hemma?

al

2008-01-27 @ 13:40:57
Postat av: Kajsa

Bra kämpat al, jag är imponerad! 3 blogginlägg på EN dag.
Din torsdag efter det vilda festandet lät inte allt för tjusig. Usch och blä för "dagen efter"! Det var dock längesen en annan behövde uppleva det helvetet! hahaha*
Ja, fika, ja. Det får vi fundera en snutt på. Det börjar tjockna i kalendern, men jag lovar att det finns tid över till en fika med dig! Det finns det alltid! ;D

2008-01-28 @ 07:19:05
URL: http://kajsapalmer.blogg.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0