Vad gjorde du idag för ett år sen?

Jaa, vad svarar man på det? Ska man tänka att det var sista februari? Eller dan efter 28e februari? Det är helknepigt med 29 februari. Det finns ju folk som fyller år idag. Tänka sej! Jag tänker främst på After Shave-aren Knut Agnred. Hur mycket fyller han egentligen? 13 eller 52? Han firar sin 13e födelsedag på sitt 52a levnadsår, sammanfattade jag det, men om det är en rätt sammanfattning och tolkning vet jag ej.
Igår (inatt) försökte jag också komma på hur stor chansen att man föds på skottdagen är. Min slutsats blev en på 1461. Det blev inte så stora odds jag hade tippat på, men så kan min matematik vara sämre än förlegad ...

Idag blir det nog en bra dag! Jag är ledig, solen skiner, Så ska det låta börjar och jag ska göra stan med Aradil =)

Oh, my Lloyd, klockan är 1437 och jag har bommat frukosten! Det blir lätt så när man har annat i skallen... Ska man gå direkt på lunchen eller ändå låta dagens första mål bli "frukost"? Frukosten lär bli massor gånger nyttigare än en lunch.
Jag får väl laga mej en lunch baserad på frukostens råvaror. Så blir det.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0