Uppbokade helger

Oh, det verkar som att jag kommer få kompens för mina misslyckade fredagkvällar! Inom samma timme har jag blivit varse om två partajtillfällen, ett vecka 8 och ett vecka 9. Fantastiskt! Det första blir en inflyttningsfest med inkluderad Melodifestival, känns som att den blir fan så mycket bättre med glada vänner och god mat, exempelvis. Det andra blir ett besök på en av Växjös krogar med Aradil! Det var en mycket tacksam och uppskattad gest! <)

Så nu är mina, sen 0640 trötta, ögon väldigt vakna, ja, förresten hela jag blev pigg och glad!

Jaa, melodifestivalen kom upp nyss, jag ska bara nämna, angåeende det, att jag inte har några som helst förväntningar för kvällens upplaga..

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0