Spacklat Fejs

Igår fick jag tillbaka min mobil!! Om allt brus och sus är kvar vet jag inte för jag har inte ringt med den än, men mina bilder kan äntligen publiceras. Jag tänker främst på mina söndagsögon jag skrev om i inlägget Poppis? Nu finns de för allmän beskådning.
Idag har jag inte hunnit med så mycket, har tvättat mitt ansikte med diverse ansiktsvatten och krämer (som jag visserligen gör varje morgon och kväll) och lyssnar nu på Lantz i P4. Enda skillnaden med den här ansiktsproceduren är att jag tisdag och fredag morgon smetar på en ansiktsmask som ingår i kollektionen. En perfekt start på en skojig utekväll! Så här fager är man under dessa förberedelser!

Ansikts-spackel har för mej fått en helt annan betydelse. Smink var det först, min nya ansiktsmask är det nu. Jag misstänker att det är en ny etikett på en spackeltub. Likheten är slående.
Iaf, mycket mjuk i nian blir man efter fyra produkter två gånger om dan och en ansiktsmask två gånger i veckan!

Nu är det inte alls säkert att det blir en krogkväll för min del, jag bara hoppas på det, det ska jag ha sagt. Väntar på ett svar via SMS och om det ger en negativ prognos har jag ett ess i rockärmen. Skulle även det gå i stöpet får jag sitta med mej själv och visa mina kunskaper i På Spåret. Så ser mitt liv ut.

Finns det en rimlig förklaring till att det inte går att läsa din blogg, Aradil?

Kommentarer
Postat av: Aradil

Rimlig och rimlig - vet ej. Finns dock en förklaring: Webbhotellet jag använder har blivit hackat (det är inte första gången och jag börjar så smått se mig om efter någon annanstans att lägga upp mina inte allt för intressanta tankar).

Jag funderar på utekväll någon gång mellan den 29/2 och 1/3. Enda problemet är att jag är mol allena. Det råkar inte vara så att fröken al också är det och att vi kunde hitta på något tillsammans?

2008-02-16 @ 00:36:10
URL: http://aradil.se/
Postat av: al

Aradil: Oj då, jo men det låter som en väldigt bra förklaring.

Jaha, nu väcktes mina trötta ögon till liv och då ska lilla organiserade Jag bara hämta den lilla kalendern. Så, då var det gjort (tänk så fort det går i datorns värld) och där kan jag än så länge inte se mer än blanka rutor. =) Blir det på lördagen vill jag förvarna och nämna att jag bara är 20 fyllda och att antalet krogar då begränsas. =(

al

2008-02-16 @ 11:52:31
URL: http://aljohansson.blogg.se
Postat av: Aradil

Hehe, priset man får betala för ungdom ;)
Låter skoj att du vill hänga på!
Fredagen skulle funka lika bra för mig, så bestäm du :)

2008-02-16 @ 12:04:30
URL: http://aradil.se/
Postat av: al

Aradil: Jaa.. visst är det förjäkligt =)
Men det gör jag gärna, de senaste planerade utekvällarna har ju blivit föga lyckade... Nä, men annars är jag ju som sagt ledig både fredag och lördag, om du jobbar på fredagen kanske det blir stressigt.. Eller vad snackar jag... Det har jag ju ingen aning om, men det spelar absolut ingen roll här heller =)

al

2008-02-16 @ 12:33:43
URL: http://aljohansson.blogg.se
Postat av: Aradil

Jobba fredagar?! Nej, aldrig i livet!
Vi kan ju fundera på saken och sedan träffas vi ju och dansar på måndagen samma vecka så vi kan ju bestämma vad som blir bäst och var vi träffas någonstans då. Ska bli skoj!

2008-02-17 @ 16:27:43
URL: http://aradil.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0