Mjölktryt och bivärkningar

Inte mycket mjölk fanns tillgänglig i morse, så jag fick vara utan min havreävja. Det fick istället bli min specialitet Frukt och Keso! Det är ju också himla gott, så jag behövde inte gråta så länge.

Igår ... Jag dansade till Britney Spears. Men det var ju inte det värsta, även om min framförelse av den koreografin hade fått Sonja Gube att börja gråta. Det värsta var styrketräningavdelningen. My LLOYD!! Mina armmuskler har fullkomligt förtvinat! I gymnasiet var jag, enligt egen uttsago, relativt stark, men nu! Jag som varje jobbardag lyfter minst ett öl-/läskflak.. Jaa, så man kan missta sej ibland. Har dock ingen träningsvärk i dem, heller inte i magen, men, för att åberopa rubriken, har bivärkningarna (liten kul ordvits, med mej som upphovsman) satt sej på vader och bakben. Dvs bakre delen av benen.
Brittan ja.. Fick i uppgift att dansa lite av den här dansen hemma till nästa gång, så idag letade jag upp Piece Of MeYoutube och försökte då förflytta mej i den ordning som jag blivit tillsagd. Det var jävlar inte det lättesta ska jag tala om. Dels hade jag ingen att kolla på, det är mycket viktigt för mej, och dels verkade det gå så mycket fortare hemma. Jag hann ju inte med ett skit, och dessutom tror jag att jag glömt nån rörelse i mitten som jag inte för mitt liv kan komma på. Får försöka igen senare. =)
Ska klistra in min önskelista igen, det har skett en liten förändring. Min käre far har nämligen satt in 600:- på mitt konto för dansen. <)) Mi lajk! Önskar mej förresten inte Marie Fredrikssons balladskiva längre så den har jag raderat. Ska försöka komma på nåt annat att önska sej.. Herre gud, jag är barn på nytt! =))


ÖNSKELISTA

- Mamma Mia! -biljetter
- Bil (inklusive diverse försäkringar och bensin =) )
- Boxen "De fem första filmerna" av Galenskaparna & After Shave
- Vägg-TV
- C Eriksson Solo -biljetter*
- Sponsrade danslektioner*

* Tillkomna 6/1 -08)
Nu blir det Christer i P3!!

Psst... Aradil, den som gissat på hedblåvinge-hona på din blogg har nog fel... Enligt denna sidan ska alla vara honor och de ser inte ut som din... =)

Kommentarer
Postat av: Aradil

Du kan ju önska dig Brittan istället för Marie Fredriksson, vetja ;)
Försökte också komma ihåg movesen hemma, men det gick inte så värst bra. Bland annat har jag glömt de där höftvickningarna (3 st 2 gånger efter varandra).
Fjärilarna ser inte riktigt ut som min, det har du rätt i. Får googla vidare...

2008-02-13 @ 22:37:23
URL: http://aradil.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0