Grattis mitt hjärta...

Alla Hjärtans dag. Har firat mitt hjärtas dag med lite lyxyoghurt. Det är väl det. Jobbade idag, men inte en enda gav mej en bukett rosor, de klagade istället på att de två som var kvar av 20 efter sex timmar såg fjönta ut. "-Ööööh..! Jag tänker inte betala fullt pris (40:-) för den här buketten, de har blivit misskötta..." Jada jada jada... Åk till en florist eller dyk upp lite tidigare på dan så ska du se att det finns lite mer att välja på!

Ja, ursäkta, lite surmulen, dels för att alla kära har haft det mysigt idag, jag satt och hade mysigt med Knut Knutsson i Antikrundan. Hur lågt kan man sjunka? Dels har jag krabbat flera timmar med ett vackert bildkollage jag tänkt publicera, men när det tillslut förklaras färdigt så är inte det en "giltig bildfil". Det enda som kunde fått en evig singel på gott humör en sån här högtid, men icke. Alla Hjärtans dag är en par-dag. That's it. Hoppas på att gå ut och supa ner mej imon, hade gärna gjort det idag redan, men nu känns det lite sent.

Tänk att en sån här omärkvärdig högtid skulle skära så djupt! Fattas bara att man skulle bli förtvivlad och uppgiven när ingen knackar Bus eller godis på Halloween.

Kommentarer
Postat av: bosse

hehe, jag älskar antikrundan. inget ont om knut, han är rolig.

jag vet inte varför dom har kopplat bort sitt nät.
men nu får vi skaffa eget. jobbigt med utgifter. BLÄ!

2008-02-15 @ 12:30:24
URL: http://[email protected]

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0