Bloggdesign

Ja, herre min Je vad jag har krabbat i tre dagar med utseendet på denna blogg. Fick reda på av en slump att man kunde göra vissa förändringar utan PRO. Så det har jag pysslat lite med, bla ny färg på rubrikerna och ett nytt typsnitt på loggan, eller vad man ska kalla det. Dagen har gått åt till att lista ut hur man får en bild på plats bakom den. Det gick bra (tillslut!!) att få dit den, men sen gällde det att få den att passa, dvs bara en bild och inte fjorton i ett slags rutmönster. Nu är den iaf på plats och min nästa uppgift blir att klura ut hur man får en viss bild som bakgrund i varje inlägg. Om det överhuvudtaget är möljigt... Det vet inte jag.

Missade veckans sista ledtråd i Steg för steg i morse. Bara för att mobilen var på laddning nådde den inte hela vägen till sängen, där jag vanligtvis brukar ha den, fick den ligga på nattduksbordet. Och tydligen vaknar jag inte om alarmet ljuder därifrån. Jag minns att jag satte på det inatt, men inte mer sen förrän jag vaknade av mej själv runt 1000, så jag stängde av det i sömnen och sov vidare. Varför?
Jaja, imorgon kommer sammanfattningen så får lyssna då, med mobilen jämte mej i sängen.

Annars inget nytt, har sjungit lite granna i kören ikväll, det var trevliga mänskor, trevliga melodier och trevliga stämmor. Men textrena är inte riktigt... Ja, vad ska man säga... Jag sjunger ju inte i kyrkokören för att jag är troende, utan för själva sjungandets skull. Men, ja, jag har själv valt det så då får jag ta det som det är, vilket jag givetvis gör!
Vi sjunger förresten inte bara Jesuslåtar, just nu har vi bla en BAO-låt på repertoaren! Fin, fin!

Har värre träningsvärk i bakbenen idag än igår, mystiskt det där. Tack och adjö!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0