Varför är jag nattmänniska?

Det är ju så att så fort det börjar närma sej natt så blir jag skitpigg. Oavsett hur svintrött och tjurig jag varit under hela dan. Nu känner jag att jag skulle kunna gå bort till Eken ha köra dansrep på ett par timmar. Hellre nu än innan idag.

Så, trots att jag bara sovit ~fyra timmar förgående natt och varit jättetrött och ledsen precis hela dan så piggnade jag till nu efter tandborstning. Fan, jag behöver verkligen kunna sova nu, ska repa luciatåget imon bitti, sen har vi vårt första gig. Bra att vara lite alert och kunna koncentrera sej på text, stämmor och att inte svimma...

Årets andra advent idag med ju. Firades inte, för min del, som den första... Får se hur det blir nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

ja vill inte du ska va ledsen.

kram

2008-12-08 @ 12:42:56
Postat av: al

Nej, det vill inte jag heller. Men i stunder som dessa blir de minsta saker till alldeles för stora för mej... =,(



al

2008-12-08 @ 22:57:53
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Najnaah

Äh jag har ingenting emot det. DU kan alltid göra en egen snöflinga så blir det inte precis likadant^^ :)



2008-12-09 @ 09:11:52
URL: http://najnaah.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0