Upptröttnad

Detta får väl bli årets sista blogginlägg då. Tror inte jag hinner till datorn senare. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Vad gör jag just nu? Vad har jag gjort? Vad ska jag göra? Får ha dessa frågor som mall. Okej
Fråga 1
Jag ligger i sängen, med neddragna persienner, löser sudokutrappa, chattar med en klasskompis, skriver blogginlägg och lyssnar på GASjukebox. Blandade låtar från GASs produkioner spelas och jag gissar från varifrån låtarna kommer. Hittills har det varit enkelt, Macken, Mackenfilmen och Åke från Åstol =) Tre låtar av 233.

Fråga 2
I förrgår tog jag bussen in till stan för att jobba igen för första gången på ett halvår. Nån på bussen måste ha smittat mej, eller så var det nåt fel på lutfisken jag käkade hos farmor och farfar samma dag. Mådde skitilla, trodde jag fått vinterkräksjukan eller nåt... Ja, mamma trodde det iaf, när jag chattade med henne. =) Jag gick och la mej och somnade vid 23tiden, vaknade 1000. Trodde jag äntligen fått sova ut, men icke, trött som ett svin.
Till jobbet bar det, skitnervös, och när jag satte mej framme vid kassan så kändes precis som en uppkörning. Weird...
Det gick förvånadsvärt bra alla sju timmarna, EANkoderna jag trodde var för evigt förlorade bara strömmade till mej. Dock fick jag diff. 12 kronor!!!

Fråga 3
Jag ska försöka ta mej ur sängen, käka frulle och göra mej iordning. Uppdatera mitt antivirusprogram, behöver mammas hjälp med det, ska ragga upp henne nånstans.
Hur kvällen ser ut är jag fortfarande mottaglig för förslag. Annars får jag äta bottennappet, hänga med faren. Jag har inte ens frågat min faster om jag får följa med. Jävla ThoD! =( Jag hade sett fram emot detta nyår också.
Aja, allt blir vad man gör det till, får välla supa ner mej så blir allt kul! =)

Gott Nytt År!
Happy New Year!
Gutes Neues Jahr!

Godt Nytt År! (till Maja och Bobban) =)
Hyvää Uutta Vuotta! (till Emma K) =)
สวัสดีปีใหม (till Marsha) =)

Kommentarer
Postat av: maja

jaapp, nu börjar jag förstå saker! hihi, men jag vill egentligen att headern ska va lite större, så den går lika långt ut som inläggen och så.

2009-01-01 @ 14:47:11
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: detkallasvestibulit

gott nytt år!

2009-01-02 @ 02:20:21

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0