Sista morgonen

Idag ska jag åka hem, så det var sista gången jag vaknade i denna säng iår. Jag vaknade 0801 och tänkte att jag lika gärna kunde stiga upp, har ju en del att göra.
Packa, diska, städa och stryka. Men jag börjar lite lugnt, tänder ljusen i altaret, äter clementin och lyssnar på Ring så spelar vi. Helmys!

Undrar hur de andra mår idag =) Fan jag hade velat följa med till Halmstad eller vart de skulle. Jävla den som smittat mej med min tredje förkylning på mindre än två månader. Hade så jävla ont bakom mitt vänsta öga igår att jag inte vågade ta på mej linser, och på nattklubb med brillor eller utan att se alls är big no-no!

Näe, om man skulle påbörja sitt iordninggörande och kampen att få min kylskåpsmat uppäten. Usch, är verkligen inte sugen på mat.
Sen är det hej då internatet!

Kommentarer
Postat av: maja

jaa, jag behöver verkligen det. du kan få greja lite med min blogg om du vill!!

2008-12-20 @ 17:04:48
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ne men så var mina ögon nästan i kors istället hehe ;)

2008-12-21 @ 01:16:57
URL: http://www.metrobloggen.se/DarkFlimango

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0