Precis hemkommen

Från världens dödaste fest (eller hur det böjs)... Så fort man kommer dit börjar kvinnor hångla med kvinnor och män med män, det visar sej att vi precis missat värsta orgierna där folk hånglade fyra och fyra. Inte riktigt min grej, så jag hade skittråkigt medan alla rättade till sitt utsmetade läppglans.
Jag och en klasskompis gick tidigt och hittade till en stuga i Morkullebyn, men det var lika dött där. De sa tillslut att de skulle kolla läget på "festen" vi just kom från och då sket vi i det och gick hem.

Nu när jag är ändå pigg (klockan är ju natt) så funderar jag seriöst på att hiva in ett par maskiner tvätt. Så kanske jag hinner stryka allt innan morgondagens partajande, beroende på hur dags vi slutar. Vi har uppsjungning inför julavslutningen 0920 så det kan ju inte vara allt för sent.

Ska visst till Halmstad imonkväll, jag känner att jag hänger med på ett bananskal, känner mej inte "med" på samma sätt som innan. Men vad som helst blir roligare än ikväll. Klockan 2300 var festen på 0500-nivå, sketfulla personer linkade hem, nån spelade ballader på akustisk gitarr med tillhörande kör... Jag bara satt. 

Nähe, kanske skulle gå ner till tvättstugan en sväng.  

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

tror det böjs döaste:)



här ner iallafall



God jul och så ses vi igen

2008-12-19 @ 14:07:45
Postat av: al

Hm, det kanske inte går att böja alls, för att det inte går att vara mer död än död... =/



Detsamma, det gör vi!



al

2008-12-19 @ 17:25:20
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Julia

haha men det låter ju kul!

Låter som ni vart på Gretas :D haha!

Gayklubb;D

2008-12-19 @ 17:29:52
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Bernhard

men va fan! Följ med nu! :D:D:D

2008-12-19 @ 20:17:30
Postat av: al

Bernhard:

Öhh... Nja, känns som lite sent att ändra sej nu... Hoppas ni har kul iaf! Vilken desination blev det, Halmstad?



al

2008-12-20 @ 00:59:31
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

Det blev Halmstad och Mårtenssons. Duktigt med folk och merparten av dessa höll så klart till på det dansgolv som spelade bäst musik, typiskt =)

Jag är lite allergisk mot den typen av böjning...död, dödare, dödast..som du själv poängterar så kan man ju inte vara mer än död! Men skulle jag bli tvungen skulle jag nog hellre föredra mer eller mest...o i det här fallet då...Världens mest döda fest =)! Hoppas du har d bra o att du får en fin jul!

2008-12-22 @ 00:45:42

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0