Passerat "trött". Nästa steg?

Idag hade jag tänkt att städa och feja, men dagen blev lite mer utdragen än planerat. Eller, ja, jag hade inte planerat nåt, det kan man inte göra längre. Tex kan jag inte åka med Th till Växjö, utan hon får dumpa mej i Markaryd. Det har lagts in repetitioner i helgen nämligen.

Hålen är inte många, de är inte heller så långa, men i tisdags hittade jag och Frida ett tillfälle att prova det nyöppnade caféet, Helénes coffehouse.

Här ser vi Frida med en god skummjölksmustasch! Allt medan snön vräker ner utanför. Brrr....

Asså, fy fan vad gott det var med wienerbröd, vaniljhjärta och kaffe latte! Rekommenderas verkligen! En dag när tid ges ska jag dit igen!

Nähe, det där med städningen, kanske dags att fortsätta med den nu, tog en liten paus vid datorn och kollade på de båda julkalendrar jag följer, där ingår inte Anders och Måns, utan Greveholm och Pelle Svanslös =)

Imon är det Mamma Mia! =)) Aah, längtar! Fast jag är ledsen idag med, för att John Harrysson dog i fredags... =,( Min julstjärna jag gjorde på skapandet får symbolisera honom i detta inlägg.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0