Minijulafton

Tjoho, ikväll har vi firat jul. Dock utan julbord, Kalle Anka och tomte, men granen och paketutdelningen var där. Alla skulle köpa en klapp för 35:-, sen delades de ut till alla. Jag fick en Paradisask! =) Sen kollade vi på Mupparnas Julsaga, en film som jag i arton år bara sett trailern på. Minns jag rätt är den med på Den Lilla Sjöjungfrun-kassetten <))
På tal om Paradiasaskar så är det faktiskt så att jag redan hade en sådan öppnad på mitt rum. En gång är ingen gång, två gånger är en vana som det heter, och precis som efter förra årets Carmenpremiär käkade jag i fredags chokladpraliner! Bara det att den här gången var det 50-premiär och 50-tröstätning. Imon ska vi se premiären som filmats... Typiskt, kommer nog inte vara närvarande när vi kommer till Beach Boys-medleyt.

Jag mår inte bra av snö, tror jag. Sist det snöade blev jag förkyld som faan, och det visade sej gå åt helvete samma dag som snön hade lagt sej andra gången, dvs i fredags...

Tredje advent dårå, jag har käkat Paradis som fan, så nu mår jag skitilla... Trött är jag med, så jag ska börja göra mej i ordning.
Terminens sista vecka börjar nu!

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

tyvärr så missade jag er show/lucia



men vad jag hörde så var ni skitbra!

+ du fick faktiskt xtra beröm, men du skulle tydligen slappna av mer :)men hur jävla lätt e det.

keep up the good work



gillar du choklad så säljer vi himla goda chokladpinnar som man låter smälta i varm mjölk

riktigt fin choklad



mys tips

2008-12-15 @ 09:09:28
Postat av: al

Jah, det var vi verkligen. Vi kollade på fredagens show, jättepinsamt. Men om man hade det mesta av sin uppmärksamhet åt ett annat håll så kunde man kanske tro att det var micken som krabbade när jag stakade mej! =))



Tro det! Vem kan den vänliga själen vara? =)) Näe, jag är jätterädd för att göra bort mej när jag är som mest utsatt...



Jag gillar nog choklad lite för mycket för mitt eget bästa.. =/ Efter jul får jag dumpa det för ett tag framöver.



al

2008-12-15 @ 22:32:26
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

äsch ät mer ren gärna mörk choklad så är där inget som skulle vara fel med det :)



vem filmade? kanske man kan låna?

2008-12-16 @ 07:12:23

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0