Lucia-krogshow ett minne blott

Då var det över. Full fokus på vinterrevyn. Okej, lite grann på julavslutningen också, det ska ju kunnas utantill, men nu behöver man inte hålla reda på lucialåtar och allt som har med krogshow att göra.
Känner jag mej rätt så kommer det som sitter i ryggmärgen inte försvinna iaf, däri delar av vår krogshow... Det är lite synd, för det tar sån plats istället för det jag måste lära in nu, vinterrevyn främst.

Jag har mycket onödigt i min hjärna... Tex mellan vilka år Vilhelm Moberg levde, Sveriges landskap i bokstavsordning, vilket år August Strindberg dog, en massa låtar jag sjöng på skolavlutningar i låg- och mellanstadiet och tom danskoreografin vi körde på dansuppvisningen för ett halvår sen. Det behöver jag verkligen inte... Men det sitter där.
Idag tex, visade jag prov på att jag kunde hela Lingonben, det är en merit!

Aja, skit samma, idag gick det jävligt bra för min del, inga tabbar nånstans, vad jag själv är medveten om. Vår mentor, som varit med på båda föreställningarna, tyckte också att dagens var bäst.

Jag sjöng rätt text på min låt idag, wohoo! =)) Det sköljer vi ner med lite Lingonben!



Kommentarer
Postat av: Pierre

Hello Al =)! Jag tyckte ni skötte er galant i Lördags, riktigt kul o se.

Har precis som du en massa skit i skallen som väl egentligen kunde ge plats åt väsentligare ting men va fasen...med den kunskapen har man ju iaf möjlighet o kamma hem lite pengar i postkodmiljonären osv =)

2008-12-17 @ 00:14:10
Postat av: al

Ah, tycker du? =)) Tack!



Ja, sök du och kom med i Postkoden så ska jag vara din Ring en vän! =P



al

2008-12-17 @ 22:39:17
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0