Uppföljare

Japp, en sån ska jag göra på inlägget "Ny elektronik". Jag har nu testat min epilator, och det var ju inte alls som jag tänkt mej...
Det gjorde rätt ont, men det tog jag ju för givet. Det kändes som att man tryckte apparaten mot ett jätteömt blåmärke.
Den lät högt så förbannat! På bara första nivån! Ni kan ju tänka er när man tog upp det på andra... Hoppas det är ljudisolerat på rummen, för nån epilering tidiga mornar skulle väcka hela bygden!
Sen blev det ju inte babyrumpslent, de allra minsta sitter kvar och känns när man för med handen över.

Aja, den kostade ju inte hela skjortan, så man får väl det man betalar för.. Jag rekommenderar den inte!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0