Svar

Postat av: glenndinvän satt o sökte lite på bloggar o markaryd (mrd)
o hittade dej jag jobbar på skolan och vad jag vet så ska det inte vara problem med internet där
allt är nytt så det ska bara vara o plugga in
men trådlöst inomhus kan kanske vara si så där då väggarna är tjocka av betong.
hoppas du kommer att trivas
välkommen!!!2008-08-13 @ 00:37:08

Till glenndinvän:
Oj, tack så mycket för informationen! Jag fick rådet att ta med eget bredband för att kommunens var segt pga alla som använder det.
Tack tack, jag hoppas, och tror, också att jag kommer trivas! =)
Oj, där kanske jag tjänade lite pengar varje månad. Allt sånt välkomnas! =) 
Nu sitter jag och lyssnar på David Batras sommarprogram, missade det i lördags. Han lovade att inte vara rolig. Good luck! >))

Nä, nu har jag inget att skriva om.. Ska till jobbet 1430, det är väl det...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0