Stukat knä

Kan man göra det, stuka knäet? Isf gjorde jag det idag på friskvården. Gled i det glashala, blöta gräset och vred till knäet och sen blev det typ förlamat, jag kunde inte stödja på det, utan det vek sej under mej. Jag fick gå åt sidan och "väcka" det och sedan kunde jag vara med igen som ingenting hänt.
Sen kände jag av det när jag gick upp och ner för trappor och backar, nu haltar jag hela tiden. Sorgligt, sorgligt. Hur ska det gå med dansen i Bjärnum imon?

Skoldagen slutade 1830 idag, så jag har haft tre lektioner på tio o'n halv timme... Om en halvtimme ska vi ha internatmöte.

Kommentarer
Postat av: Amanda

mm de löser sej nog. Hur fan lyckades du stuka knät? Usch va ont de måste göra, jag har nån fobi med knän typ.. är jättekänslig och man får inte röra mina knän haha.

2008-08-26 @ 20:01:08
URL: http://amandamars.blogg.se/
Postat av: Diana

Det ska jag göra (: ska nog fixa en recension på en annan bok också osm jag läst ut nu... "ingen tar mina barn" uscha också hemsk ;( blir så illa berörd. Okej (: i see... jo tack bara bra med mig också (: förutom regnet utanför... det skulle kunna få sluta ett tag;P

2008-08-27 @ 17:39:33
URL: http://missdee.blogg.se/
Postat av: Diana

tror inte den är så känd.. men den är ungefär i stil med inte utan min dotter?(: läst den då? eller sett filmen kanske?

2008-08-27 @ 20:43:04
URL: http://missdee.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0