Sommar

Jag lyssnar på reprisen av söndagens sommarpratare Pia Johansson. Hehe, det var så jävla roligt!
Idag har jag varit på stan med min mamma, handlat mycket smått som jag tänkt ha med till Markaryd och måste hinna med innan flytten.

Medan mamma var på lasarettet hälsade jag på nere på Dahls Trafikskola som jag lovade när jag tog körkort. Löften ska man hålla! Nu lovade jag att hälsa på igen i vinter och berätta hur det går med utbildningen. Det ska jag försöka hålla!
Så, vad handlade jag idag?

Ipren
Treo
Fotfil
Fluor
Fransk manikyr-set
Sminkborttagning
Eyeliner
Ögonbrynsfix
Nagelfil
Uppladdningsbara batterier + laddare
Förstahjälpenkit
Grenuttag

Nu är det bara dator, epilator, stekpanna, papperskorg och vattenkanna kvar, vad jag minns.
Bokade även tid för nya linser och kollade på Telias bredband+datorerbjudande.

Idag såg jag att jag fått svar från godiskillen. Vi bestämde inget konkret, men han vill fortfarande höra hur jag låter =) Så vi får se hur det ska lösas.

Inget namn på skolans hemsida dock, men jag har mailat och frågat om allt är som det ska.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0