Sista arbetsdan

Japp, så är det, imorgon går jag till jobbet för sista gången på ett halvår. Jag är välkommen tillbaka att hoppa in extra under jullovet, då man ändå inte får vara kvar på internatet. Lika så när skolan är slut nästa sommar. Det känns tryggt att ha nåt att luta sej tillbaka på.

Idag har jag varit på synundersökning och beställt nya linser för ett halvår. Efter det träffade jag Jojje och vi fikade och lunchade, åt och åt. =) Vem vet när jag träffar henne nästa gång. När jag kom hem från stan blev det bråttom, bara hem, byta påse och trampa vidare till jobbet. Det gick bra på jobbet! =) Hoppas jag gör bra ifrån mej imon också, sista dan och allt, så jag verkligen får komma åter <))

Imon kommer min far och hämtar mej efter avslutad arbetsdag och vi ska köpa en jäkla laptop! Äntligen... Ska bara skramla ihop tillräckligt med stålar... Gatumusikant kanske?

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0